تامین خودروی مراسم ترحیم شهدای خدمت سال ۱۴۰۳

تامین خودروی مراسم ترحیم شهدای خدمت

در روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، خبری ناگوار ملت ایران را در شوک و غم فرو برد. رئیس جمهور محبوب کشورمان به همراه حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم، امام جمعه تبریز، رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی، و همچنین سرتیم حفاظت رئیس جمهور و خلبانان و کادر پرواز بالگرد، در پی سانحه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. در مراسم تشییع این عزیزان، هیئت‌های عالی‌رتبه و مقامات کشورهای مختلف جهان حضور داشتند. از این رو و متعاقب درخواست سازمان وزارت امور خارجه، تامین تشریفات خودرویی این مراسم بزرگ و گسترده را شرکت جوان سیر ولیعصر (عج) بر عهده گرفت.

مراسم ترحیم شهدای خدمت

وداعی پر شور با خادمان صدیق

مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و دیگر شهدای این سانحه دلخراش، در روزهای متعاقب با شکوه و عظمت هرچه تمام‌تر برگزار شد. این مراسم، مظهر همدلی، اتحاد و وفاداری مردم ایران به خادمان صدیق نظام و انقلاب بود. از سراسر ایران، مردم با حضور گسترده خود در خیابان‌ها، میادین و مسیرهای تشییع، با این شهیدان گرانقدر وداعی ابدی کردند. سیل اشک و ماتم بر چهره‌ها جاری بود و فریادهای “لا اله الا الله” و “یا حسین” در آسمان طنین انداز شد. حضور مقامات کشوری و لشکری، علماء و روحانیون، و اقشار مختلف مردم از پیر و جوان، زن و مرد، در این مراسم چشمگیر بود. این حضور پرشور، نشان دهنده جایگاه والای این شهیدان در قلب مردم ایران و محبوبیت و احترام بی‌حد و حصری بود که در میان مردم داشتند.

هیئت‌های عالیرتبه از کشورهای مختلف جهان نیز در این مراسم حضور یافتند تا با ملت ایران در این غم بزرگ همدردی کنند. این حضور، بیانگر احترام جامعه جهانی به ایران و مردم این کشور بود. همچنین نشان داد که شهادت این عزیزان، ضایعه‌ای نه فقط برای ایران، بلکه برای تمام بشریت است. مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و یاران سفر کرده، حماسه‌ای دیگر از مردم ایران را به ثبت رساند. حماسه‌ای که نشان داد که این ملت همواره قدردان فداکاری و خدمات خادمان خود هستند. در این مراسم باشکوه، شاهد جلوه‌های زیبایی از ایثار، فداکاری و عشق مردم ایران به نظام و انقلاب بودیم. این صحنه‌ها، بار دیگر عظمت و شکوه ملت ایران را به رخ جهانیان کشید. ضمن اینکه نشان داد که ایران اسلامی با شهادت یاران خود، قوی‌تر و استوارتر از همیشه به مسیر خود ادامه خواهد داد.

مراسم ترحیم شهدای خدمت ۱۴۰۳

جوان سیر ولیعصر (عج) و تامین خودروی مراسم ترحیم شهدای خدمت

جوان سیر ولیعصر (عج) تامین خودروی مراسم ترحیم شهدای خدمت را بر عهده داشت. این مجموعه با سابقه درخشان در ارائه خدمات تشریفات خودرویی و خدمات حمل و نقل، با بسیج تمام امکانات خود، وظیفه خطیر جابجایی و پذیرایی از مهمانان و شرکت کنندگان در این مراسم عظیم را به نحو احسن انجام داد.

جوان سیر ولیعصر (عج) با تامین نزدیک به ۱۰۰ دستگاه خودروی سواری و ون، اعم از خودروهای لوکس و مدرن و همچنین ون‌های جادار و راحت، نیازهای تشریفاتی این مراسم را در یک روز برآورده کرد. این خودروها به درخواست وزارت امور خارجه و با توجه به نیازهای خاص این مراسم، در اختیار مجموعه قرار گرفته بودند.

حضور و مشارکت جوان سیر ولیعصر (عج) در این مراسم، بار دیگر نشان دهنده تعهد و مسئولیت‌پذیری این مجموعه در قبال انجام وظایف خود و همچنین جایگاه و اعتبار این مجموعه در ارائه خدمات تشریفات خودرویی در سطح کشور بود.

ویدیوی تشریفات خودرویی برای مراسم توسط جوان سیر ولیعصر (عج)

اشتراک گذاری

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

بازگشت به بالا