جوان سیر ولیعصر (عج) در ششمین نمایشگاه بین‌المللی ایران اکسپو نقش‌آفرینی میکند

نقش آفرینی جوان سیر ولیعصر (عج) در نمایشگاه ایران اکسپو

شرکت خدماتی و تشریفاتی جوان سیر ولیعصر (عج) با سابقه درخشان خود در ارائه خدمات تشریفاتی و حمل و نقل، بار دیگر با حضوری درخشان و موثر در زمینه ارائه خدمات حمل و نقل برای برگزاری همایشهای داخلی و بین‌المللی، به عنوان حامی و تامین‌کننده خودروهای تشریفاتی ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) حضور خواهد داشت.

جوان سیر ولیعصر (عج)، طی قراردادی با ستاد برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی ایران اکسپو، تامین‌کننده خودروهای تشریفاتی این رویداد مهم اقتصادی خواهد بود. بر اساس این قرارداد، مجموعه جوان سیر ولیعصر (عج)، موظف به تامین و اختصاص تعداد برآوردی خودرو تشریفاتی مدل 97 و بالاتر با راننده برای جابجایی و ایاب و ذهاب ویژه میهمانان ششمین نمایشگاه بین‌المللی ایران اکسپو خواهد بود.

قرارداد جوان سیر ولیعصر (عج) و ایران اکسپو

جوان سیر ولیعصر (عج) با سابقه درخشان خود در ارائه خدمات تشریفاتی و حمل و نقل، متعهد به ارائه خدمات باکیفیت و تشریفاتی به میهمانان و شرکت‌کنندگان در ایران اکسپو است.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی ایران اکسپو

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ج.ا.ایران تحت عنوان IRANEXPO 2024 از تاریخ ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ (برابر با 27 آوریل لغایت 1 می 2024) در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تاجر خارجی و ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی داخلی، در این نمایشگاه حضور دارند. ایران اکسپو به عنوان بزرگترین رویداد تجاری ایران، فرصتی بی‌نظیر برای معرفی توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی به دنیا و توسعه صادرات غیرنفتی کشورمان است. این نمایشگاه با حضور گسترده شرکت‌های ایرانی و خارجی در زمینه‌های مختلف از جمله صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی، خدمات فنی و مهندسی و… برگزار میشود.

به گزارش فرارو، محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در نشست شورای سیاست‌گذاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی ایران اکسپو، بر ضرورت توجه به بخش خصوصی داخلی و خارجی در برگزاری این نمایشگاه تاکید کرد و گفت: “بخش خصوصی باید محور اصلی برگزاری این نمایشگاه باشد. چرا که همکاری دولت و بخش خصوصی در ایران اکسپو، هم رابطه آنها را تقویت می‌کند و هم موانع تجاری بخش خصوصی را کاهش می‌دهد.”

همچنین، به گزارش خبرگزاری مهر، دولت حمایت خود را با تمام ظرفیت از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اعلام کرده است؛ در این گزارش آمده است که محمد مخبر، بر ضرورت برگزاری باشکوه این نمایشگاه تاکید کرد و به وزارت صمت و دیگر دستگاه‌ها دستور داد که با جدیت برای برگزاری باشکوه نمایشگاه تلاش کنند و از حمایت کامل دولت مطمئن باشند.

معاون اول رئیس جمهور به ضرورت معرفی دستاوردها و توانمندی‌های کشورمان به دنیا تأکید کرد و گفت: “این کار، امیدآفرینی در میان دوستان و ایجاد یاس و ناامیدی در میان دشمنان را به دنبال خواهد داشت.”

ایران در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، فناوری‌های نوین و سایر حوزه‌ها از ظرفیت‌ها و دستاوردهای بزرگی برخوردار است که مقامات و سران کشورهای خارجی همواره در دیدارها و مذاکرات، این توانمندی‌ها را تحسین می‌کنند.

مخبر با اشاره به محبوبیت و پایگاه اجتماعی جمهوری اسلامی در میان مردم کشورهای مختلف، گفت: معرفی دستاوردها و توانمندی‌های کشورمان، امری ضروری است.

عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این نشست گزارشی از برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها برای برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی ایران اکسپو ارائه کرد و گفت: “در راستای سیاست دولت مبنی بر توسعه دیپلماسی صادرات محور، راهبرد این وزارتخانه تشویق شرکت‌های تولیدی به سمت تولیدات باکیفیت و صادرات محور است و نمایشگاه ایران اکسپو نیز زمینه ساز تحقق این راهبرد خواهد بود.”

وزرای جهاد کشاورزی و بهداشت نیز برای ارائه دستاوردها و تولیدات دانش بنیان و صادرات محور در نمایشگاه ایران اکسپو اعلام آمادگی کردند.

حضور جوان سیر ولیعصر (عج) در کنار دیگر حامیان و مشارکت‌کنندگان در ایران اکسپو، نویدبخش برگزاری یک نمایشگاه باشکوه و پربار خواهد بود. این نمایشگاه فرصتی مغتنم برای معرفی توانمندی‌های کشورمان به دنیا و توسعه صادرات غیرنفتی است.

اشتراک گذاری

8 نظرات

  1. 26 بهمن 1402 در 10:37 ب.ظ
    احسان

    واقعا درجه یک وعالی

  2. 27 بهمن 1402 در 8:56 ق.ظ
    امیر حسین

    عالی و برگ زرین دیگر بر رزومه پر بار جوان سیر

  3. 27 بهمن 1402 در 9:27 ق.ظ
    امیر حسین

    عالی، برگ زرین دیگر بر رزومه پربار و وزین جوان سیر

  4. 27 بهمن 1402 در 1:07 ب.ظ
    امیر

    مثل همیشه پر افتخار و بی نظیر
    حاج محسن طاقدار یکتا و با اقتدار

  5. 27 بهمن 1402 در 2:43 ب.ظ
    پگاه بیگلری

    بنام خدا
    خرسند و شادیم ، تا توانمندی های درخشان کشورمان را، با شرکتی معتبر بنام جوان سیر ولیعصر به نمایش بگذاریم ، در پناه رب منان مانا باشید .

  6. 28 بهمن 1402 در 9:25 ق.ظ
    رضا

    باسلام..
    موفقعیت جدیتان را تبریک می گویم.برایتان سربلندی و موفقعیت های روز افزون آرزو دارم.

  7. 19 اسفند 1402 در 6:51 ق.ظ
    منصور

    بنام خدای متعال

  8. 19 اسفند 1402 در 6:53 ق.ظ
    منصور

    انشالله بااقتداردرتمام مراحل کاری موفق باشید

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

بازگشت به بالا