تامین خودروی اجلاس بین‌المللی غزه در سال ۱۴۰۲

تامین خودروهای تشریفاتی اجلاس بین المللی غزه توسط جوان سیر ولیعصر (عج)

اجلاس بین‌المللی «غزه مظلوم مقاوم» در سال ۱۴۰۲ انجام شد. این اجلاس با برنامه‌ریزیهای انجام شده از سوی وزارت امور خارجه، صورت پذیرفت. تامین خودروهای تشریفاتی اجلاس بین المللی غزه توسط جوان سیر ولیعصر (عج)، زیبایی و شکوه این مراسم را چند برابر کرد.

تامین خودروهای تشریفاتی اجلاس بین المللی غزه

مدتهاست که از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه می‌گذرد و این تجاوزات که به کشته شدن هزاران نفر و مجروح شدن ده‌ها هزار نفر دیگر منجر شده، به مثابه جنایات جنگی، جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی از سوی اکثریت حقوقدانان و کارشناسان شناخته می‌شود. با این حال، در کمال تعجب، اصل صلاحیت جهانی که می‌توانست ابزاری برای پاسخگویی عاملان این جنایات باشد، تاکنون نقشی در این زمینه ایفا نکرده است.

در همین راستا و با هدف حمایت از مردم مظلوم غزه، اجلاس غزه در کشورهای مسلمان من جمله ایران برگزار میشود. سال ۱۴۰۲، شاهد برگزاری این اجلاس در ایران بودیم.

تامین خودروهای تشریفاتی اجلاس بین المللی غزه توسط جوان سیر ولیعصر (عج)

تامین خودروهای تشریفاتی اجلاس بین المللی غزه

جوان سیر ولیعصر (عج) به عنوان، با سابقه نزدیک به ۲۰ سال در صنعت اجاره خودرو، تامین کننده خودروهای تشریفاتی اجلاس و همایش‌های بزرگ زیادی بوده است. از این رو، تامین خودروهای تشریفاتی اجلاس بین المللی غزه هم به دلیل اهمیت ویژه این مراسم بزرگ، به جوان سیر ولیعصر (عج) محول شد. این شرکت، با اختصاص ناوگان خودرویی گسترده، شامل ۷ دستگاه سوناتا، ۵ دستگاه ون H350، ۳ دستگاه بنز، ۲۵ دستگاه دنا و پارس و ۲ دستگاه اتوبوس، تشریفات خودرویی مراسم را با شکوه و عظمت هرچه تمام‌تر برگزار کرد. این اقدام، گواهی بر توانمندی و تجربه شرکت اجاره خودرو جوان سیر ولیعصر (عج) در تامین خودروهای تشریفاتی برای مراسمهای بزرگی همچون اجلاس بین المللی غزه است.

تامین خودروهای تشریفاتی اجلاس بین المللی غزه

ویدیو تشریفات خودرویی اجلاس غزه سال ۱۴۰۲ توسط جوان سیر ولیعصر (عج)

اشتراک گذاری

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

بازگشت به بالا